Varför inte bara göra saker som man gillar att göra?!

Jag menar varför ska man behöva sitta och må dåligt eller vara nervös inför saker som man inte ens vill göra?
Då är det väll lika bra att tacka nej och hitta på något som är roligt istället.

Höstlovet har varit det slappaste lovet hittils, har bara suttit och såsat, VARFÖR HAR JAG GJORT DET??? :O
Jag ville ju hitta på saker det här lovet, klart jag har ju gjort lite små saker som att vara med familjen eller nån kompis men det känns som att jag är instängd i mitt eget hus! Måste ut och få lite luft for fuck sake, jag ruttnar ju bort om jar sitter en minut längre och inte gör någonting.
I cant wait till Lördagen, hockey med laget i sköna Gävle kan det bli bättre efter att ha suttit inne en hel vecka! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0