a smile for a love story

Jag brukar inte tycka att kärleks filmer är särkilt intressanta, jag har aldrig för mig själv dragit ett leende för att huvudkaraktärena får varandra i slutet. Men ikväll! vad var det som hände ikväll som fick mig att se klart den där filmen om två presoner som betämmer sig för att fly bort från verkligheten och bara tänka på sig själva, vad var det som fick mig att le när dom kysstes innan eftertextnerna kom rullande upp på min tv?
kan det ha varit tack vare dina sms som jag tidigare legat spänt och väntat på, eller var det den fina låten som spelades i mitt huvud om och om igen eller var det bara tanken av dig som fick mig att känna ett svagt pirr i min kropp. vad det än berodde på så kändes det bra, riktigt bra!


2011 !

Tror vi på ett bra år?.. Klart som tusan att vi gör! Redan efter tolv-slaget hände det saker som hade bevis på att tvåtusenelva kommer (förhoppningsvis) bli grymt! Vad ska man göra då för att få ett grymt nytt år? Gå ut med kompisarna, umgås med familjen, göra bra ifrån sig i skolan och så vidare men saker som man säger varje år. Man kanske skulle testa göra nåt nytt för engångskull! Man kan till exempel göra en lista som innehåller massa saker som man känner att man blir glad av, om man väljer ut något från listan och sedan gör det varje dag så är man ju glad varje dag:D

Börja med listan ;)

t.ex.
* åka ut med en båt och sola.
*Göra något speciellt för någon. (det kan man ju faktiskt göra varje dag)
*åka långfärds skridskor.
*bergklättra.
*sova med sina bästa vänner i ett tält.
*Hjälpa någon välgörenhets organisation.
 
det kan liksom vara vad som helst som gör dig glad :)
Satsa på ett bra 2011! :D

Always, i wanna be with you

Man kunde inte fått en bättre början på det nya året och eftersom man var med världens bästa tjej och flera mysiga killar så kunde det nog inte blir fel;) har en härlig känsla att 2011 kommer bli ett otroligt bra år och med en bra början blir det nog en bra fortsättning:D

RSS 2.0