klyschigt men sant - inget blir som man har tänkt sig!

Mina läppar är förseglade medans mina tankar skriker högt innuti i mitt huvud. 1,2,3,1000 tankar på samma gång som bara undar, bankar och påverkar. Ena stunden bra och andra stunden dåliga. What the fuck am I going to do!  


my life sucks without you!!!!!

Jag har många gånger sakt att du är halva mig, att om du inte fanns hos mig skulle jag inte vara hel. Men det är lätt att säga när jag har dig hos mig, eller när jag vet att du sitter 5 km ifrån. När du är hemma har jag ju alltid chansen att åka till dig och bara att veta det gör att jag inte känner mig lika ensam. Nu har du åkt bort om bara för några dagar, men det gör ändå så att jag känner mig ensam. Det känns verkligen som att halva jag är borta. Behöver känna din närvro!

hur ska jag någonsin kunna klara mig utan dig?

one phone call

Det enkla innan man ska göra ett telefonsamtal är att ta upp telefon och slå in nummret,det svåra är att trycka på 'gröna lur-knappen' och sedan kommma på vad man ska säga! Sitter här nu och skäms över att jag inte ens vågar ringa min egna *. Rädd för din arrogans och dina ord som säger att jag har gjort fel! Vill träffa dig och bara få ge dig en kram, saknar dig så! Jag fattar inte ens hur långt det har gått i det här nu. Händer det något i ditt liv så får jag höra det från en massa andra människor! Kan inte du ringa mig bara! Jag skäms så mycket för att det har blivit som det blivit, jag är rädd och ledsen över att jag inte känner din trygghet bakom min rygg, faller jag så vet jag inte om du tar emot mig. Gör du det?


RSS 2.0