Mäster diskarna

Idag var jonna och jag och diskade på min morbrors resturang:)
När man tänker efter så är det kanske inte så smart att ha mig och jonna ensamma i ett diskrum när ingen av oss vet hur man sätter på diskmaskinen hemma.
Det första som hände va att jonna lyckades spruta massa smutsvatten i mitt öga och hår! sen gjorde hon om samma misstag fast då träffade hon bara sitt eget ansikte haha
Det tog inte lång stund innan bänkarna och golven var blöta och hala och jag råkade bara ha sönder en talrik under hela dan.
det sista som hända var att jag fick ärtsoppa på kläderna och i håret så nu sitter jag här och stinker ärtsoppa..
Nu blir de att ta en dusch och sen ska jag se ifall de finns nå bullar nere ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0