fredag den 13

Fick nyss reda på att det är fredag den 13 idag, dagen då man har otur...  jag har i vilket fall haft en bra dag utan otur och ikväll ska jag se filmen fredag den 13, hoppas den är lika läskig som jag hört att den ska va:)
Sen lite senare när det blivit riktigt mörkt ska vi gå ut och kolla på stjärnfall, skulle tydligen komma ett stjärnfall i minuten. Tänk va mycket man får önska då!  sitter här och laddar med önskningar;D hihi
Måste säga farväl till datan eftersom den följer med Jessica tillbaks till frövi igen:( kommer sakna den när jag sitter vid våran gammla mac... ska nog önska att jag plötsligt hittar massa pengar under sängen så jag har råd att köpa en egen data :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0