Det är lätt i tanken!

Har ni som jag bestämt er att NU är det slut med att gå och äta sötsaker hela tiden?
På väg till träningen idag bestämde jag mig (åter igen) att försöka att dra ner på sockret.
Jag var fullt beslutsam att jag faktiskt kunde klara det riktigt bra.
 Jag kommer hem, kommer in i köket och där på spisen står en ny gräddad härlig äppelkaka.
 oh shit!!!
Ska jag eller ska jag inte inte?!!
Rusar upp på mitt rum och försöker hålla mig undan från köket tills jag bestämt mig att: nej det blir inget för mig ikväll!
  Duktig som jag är går jag ner igen och tar en frukt istället.
Och nu sitter jag är, nöjd med mitt beslut att strunta i godsakerna, fast man får ju äta lite söt ibland men då ska man äta lagomt :) 
  Vi får ju se hur det går på torsdag då mamma och mormor fyller år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0