Är det slut på sommaren nu?



Var iväg till Ljusdal idag för att inhandla lite kläder till skolan, tyvärr hittade jag bara ett par jeansleggins, och en present till mamma som fyller år imorgon :D
Har även sagt hej då till Ebba som åkte till sin mormor och morfar idag, och hon kommer inte hem förän söndag :O

När jag var i en av affärerna stod jag och kollade på ett par shorts som jag tyckte vär rätt snygga.
Jag köpte dom inte! det var inte priset det var fel på utan vädret!
Det kändes onödigt att köpa ett par shorts när vädret består av blåst och en gnutta kyla.
Det kan ju tänkas bli varmt någon dag till men ändå.
Köpa ett par shorts när jag snart ska lägga dom på hyllan.
  Men ändå är det svårt att säga att sommaren är slut, det är ju inte höst ute precis, inte alla dagar iaf.
Fast det blir mycket mörkare nu på kvällarna, ska man ut någonstans så måste man ta med sig en kofta!
Jag har inte ens hunnit bada tillräckligt för att känna mig nöjd. 
 
Är sommaren slut? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0